Състрадание
“Грижа ме е за честта на всяко същество, като брат за брата, като благотворител за една кауза. Образците на човечност са пълни с мистерия, но вече имам сърцето да остана нагласен за целия този широк калейдоскоп от опитности. Аз съм част от това, споделям всички сладки и горчиви уроци от този свят. Съзнавам важността на всеки човек, на всяко създание, всяко растение, научих се да бъда безкористен в любовта си.”

Слушай
“Колко сме добри в изслушването? Често ние чакаме другия да свърши речта си, така че да можем да кажем своето. Обичаме звука от нашите гласове и изразено мнение. Колко често в действителност се изслушваме един друг.
Изслушването е ценен инструмент. То ти позволява да влезеш в света на другия, да разбереш неговите схващания и перспективи. То те отваря за нови идеи. Когато изслушвам, открих че чувствителността ми се обогатява и съм по-стимулиран, отколкото когато съм концентриран само върху това, което съм решил да кажа предварително. Творческата способност се разпалва от изслушването. Днес, отдели си време да слушаш какво казват твоето семейство, колегите на работата. Ще се изненадаш колко нови неща ще научиш.”

Прегледай вярванията си
“Ключът към промяна на твоя живот към по-добро лежи в готовността ти за промяна. Лежи в готовността ти да се освободиш от минали провали, грешки и страхове, и да прегърнеш своето ново бъдеще. Оттеглянето от самоограничаващи вярвания и поведения си е трудно защото често дори не съзнаваме, че ние сме единствените отговорни хора за своето щастие. Вместо това, обвиняваме условията, в които се намираме или другите хора. Но ако се ангажирате да свършите добре вашата житейска работа трябва да сте честни със себе си и да започнете още отсега. Ще трябва да прегледате внимателно причините, поради които изпаднахте в това положение и трябва да сте смели и да поемете положителни стъпки към промяна на вашия живот към по-добро. Прегледайте сега и вярванията си и вижте кои от тях ви дърпат назад.
Вярвате ли, че сте достойни за успеха или се държите за негативната мисъл, която казва “никога не мога да имам успех”. Промени себе си, промени и своя свят след това!”

Коментари